Tuesday 19 May 2009

setengah hari bersama saya.....

mulanya disini, aku mengenali dirimu, sehingga kini, kita kan terus bersama....(lagu mulanya disini by freedom) tibe2 je kan??
ok ok ok, begini ceritanya....saya bgn2, my parents tak tau pon saye exam harini, saje je tanak bgtau nnt dierang buat saye panic...maka, bgn2 trus pergi ke tandas seperti biasa, selepas itu masuk living room n buat muke comel kepada parents saya, maka mereka ajak breakfast skali, ade mee hoon, nampak sedap, maka saya makan lah, rupa2nya ayah saya yg masak, maka pedaslah jadinya....nasib baik amik sikit je, utk menjaga hati babaku, saya habiskan juga, sebenarnye takut sakit perut waktu exam nnt, tapi pasti ade hikmah nape mee tu pedas....hikmah die ape, haaa, itu kita tak tau....setelah mkn dan menahan kepedasan yg pedas, saya pergi bersiap utk ke uni, setelah siap, (pakai selekeh gile harini, sempena exam :p tapi tetap vogue kot!! haha!) saya turun utk salam ibu saya, maka saya ckp "mama tau kan aisyah exam harini" maka apa yg terlihat hanyalah muka terkedu mama saya, first time tgk muke mama camtu! haha! muke pasrah je...uhuhuhuhu :p tapi mama ckp la gud luck n doakan sume, maka bile nak salam baba saya, baba tgh mandi plak, maka saya hanya kirimkan salam syg cinta bangsa dan negara kepadanya, setelah berada di dalam bus, babaku menelefonku dan mengucapkan gud luck kepadaku, die pesan, "JGN TAK JAWAB SOALAN" maka saya fikir sejenak, dan tersenyum memikirkan babaku yg lucu dan comel ini...setelah meng'hang up' saya rasa syahdu kerana ada parents yg sgt menyayangi diriku dan sentiasa memberi sokongan moral kepadaku...saya gumbira....
exam lagi 2 jam...saya dah pnat study td dgn abg2 kacak, ade sorang tu muke cam vin diesal 0_0 huhuhuhu! maka skarang saya relax jap sambil dgr lagu bagitulah cinta dan menulis blog ini....maka sama2lah kita berusaha utk berjaya!!

3 comments:

  1. lagu mulanya di sini!!!!!! hehehe.

    ReplyDelete
  2. van diesel? takde van toyota liteace ker, nissan vanette ker?

    ReplyDelete
  3. dah van tu gune minyak diesal je...begitulaaah...

    ReplyDelete