Friday 22 May 2009

i'm yours....


mlm ini saya terasa rimas, rimas dgn kerimasan yg merimaskan ini,
pagi td hariku bermula dgn kepanasan matahari at 5.30 in THE MORNING!...maka itulah petanda hari moody saya...namun begitu, setelah sampai uni, saya study, semasa study saya mendengar mp3, setelah lama study, saya mula bernyanyi, tanpa kusedari, saya sedang bernyanyi sendirian di dalam library yg sunyi dan dipenuhi dgn org, tidak ku sangka...namun begitu, saya tidak kesah, all i wanted to do was to give my best, nak buat yg terbaik...hahahha! bleh masuk AF ni, jgn main2...maka slepas itu, kegilaan saya merebak2, saya mula merapu, kawan2 saya menjadi pelik dan ganjil dgn tingkah laku saya, maka saya pulang kerumah meninggalkan mereka...heheh, tak lah, mane ade, saye stayed bersama mereka through thick and thin, cewah, konon je :p tgk tu, saya mula merepek dah...saya rimas...bye!
saya tgh gila jason mraz, which explains the title for this belog!

2 comments:

  1. kamu tgh plainly GILa. Exam cemana dik?

    ReplyDelete
  2. exam alhamdulillah sehat...rabu ni jumpe die lagi...

    ReplyDelete