Sunday 13 June 2010

summer 10

hai kawan2! hahahha!
im in malaysia now! ^^ saya sayang malaysia!
mcm biase, bag tak unpack lagi, tunggu sebulan dulu baru betul2 unpack :p huhu!
anyhow....blk sini cam best la sume....dapat drive vios sume, rindu ok, tapiii...tapiii!!
vios banyak gile problem, tak tau la, memule engine susah nak start, tapi dah ok dah, pastu now ade problem dgn minyak punye pintu tu, die tanak bukak :(
stress ok td kat petronas. mengamuk jugak la :p
tapi dalam amukan yang tak seberapa nak mengamuk tu, i cool cool saja, tapi hati membara :p
tapii tapiiii, nasib baik ade org tu tolong, so dah ok dah....
da main reason nape i mengamuk adalah kerna saya kesian kat vios tu takde org nak jage....
jage mmg jage la, thank u sape yg jaga, tapi nape sampai teruk cmtu....
bilik saye pooon....tv punye button rosak, remote hilang....haih...takpe2 dugaan hidup, saya pasrah...alhamdulillah...kalau takde ujian tak cool la hidup kaan? kene la tahan kemarahan dan bersabar saja. huuhu! saya harap saye buat ape yg saya cakap, insyallah...
tapii...saya sedang rindu....rindu ini sgt merinduuukan, huhuhuhu!
maka saya rindu kamu....kamu, yaaa!! kamu la awk ;)

1 comment:

  1. da lama tak gerak kot kete tu. maka jadi pemasalahan yg tak besar..

    miss u too..

    ReplyDelete