Tuesday 7 July 2009

siapakah yusuf??

sambil saya mengupload gambar kat fb, ade org tu name bapak die yusuff...
sedap plak name tu, maka dgn ini nama anak saya yg ke-2 adalah yusuff....
yusuff a/l dwanye johnson, bolleeeh?? hahha!
harini hari rabu, 8-7-09,
pada hari yg ceria ini....
saya berasa penat,
tadi kaaan, saya menangis mendengar anak MJ yg paris tu kasi speech pasal ayah die,
sedih sangaaaat.....kesian die, MJ must have been a really good father...hmmm
harap2 die betul2 islam n dapat masuk syurga...amiiiiin....
di saat ini, saya sedang duduk depan tv yg off,
dari sini saya dapat melihat datuk saudara saya, tok tawil kot name die, ade kat bawah tu, saye tgk dari balcony, datuk sedare jauh, tak rapat sgt pon, die bwk keta BMW 5 series, hebat betul, tekejut saya,
b4 this die drive keta honda accord yg lame tu, tibe2 je ni ade keta baru...amazing!
yg lebih dahsyatnye, saye ingat die dah meninggal, rupe2nye taak, teruk betul aisyah ini...oh tidak!
maka dengan ini, saya harus lebih pergi melawat pakcik2 n makcik2 jauh saya,
smalam baru blk dari klang, jumpe nek ngah saye, klaka la die tu, tok ngah saye pon klaka,
nak cite pasal kelakaran mereka saya dah malas, hahaha, padan muke korang!!
bye!

3 comments:

  1. gile kesian ur datuk sedare tu, penat dia jaga kesihatan! harap2 dia sehat walafiat sentiase..

    just for ur info, saye belom meninggal lagi.. manalah tau, kang tak pasal2 aisyah ingat dah meninggal plak.. :P

    ReplyDelete
  2. eh?? awk hidup lagi?? maksudnye awk dah beli 5 series jugak la eh??? huhuhu!
    no plate die johor punye, bangga saya!

    ReplyDelete
  3. bapak lah. Anagh pn nk 5series gak.Tapi takkan angah dah tua nnt br dpt? takleh2..angah ingat angah nak ada satu keta canggeh the bomb by 40. Ok tak?? Kene btau abg ngah ni. hehehe.

    dik..cuba abeskan citerr..haissshh... tak tersampai msg kamu walaupun angah leh faham ape msg yg cuba diketengahkan. :P

    ReplyDelete